Identyfikacja wizualna
To co ładne, nie tylko cieszy oko, ale i lepiej sprzedaje. Zwłaszcza jeśli ładne oznacza spójną identyfikację wizualną.
Jak cię widzą, tak cię… kupują
Twoi Klienci każdego dnia dokonują mniej lub bardziej uświadomionych wyborów. Z półek ściągają określony produkt, w sieci wybierają odpowiednią stronę. Bardzo często drogowskazem dla nich jest marka – a graficznym obrazem każdej marki jest identyfikacja wizualna.
Identyfikacja wizualna
Starbucks, Nike, McDonalds, Adidas – te marki kojarzą prawie wszyscy. Głównie dlatego, że są trwale wypozycjonowane w umysłach swoich odbiorców. Również dzięki charakterystycznym logo, kolorom, a nawet fakturom, czy zapachom. Nie tylko wielcy powinni się wyróżnić. Każda licząca się marka, również Twoja, powinna zadbać o spójną identyfikację wizualną. Dzięki temu nie tylko jest lepiej postrzegana przez potencjalnych Klientów, ale też bardziej zapada im w pamięć.
Jak ten efekt uzyskać? Postawić na sprawdzoną agencję interaktywną, która dobrze zaprojektuje logo, sprawdzi jakie kolory powinny być wykorzystywane w materiałach promocyjnych oraz przygotuje projekty papieru firmowego i wielu innych elementów, które będą identyfikować Twoją markę. Przygotujemy dla Ciebie coś więcej niż tylko zestaw obrazków. Zgodnie ze sztuką graficzną, oraz z najnowszą wiedzą z dziedziny marketingu, zaproponujemy elementy wpływające na rozpoznawalność marki i zapewniające odpowiedni dla Twojej firmy ciąg skojarzeń.
Jak działamy?
Specjalnie dla Ciebie wykreujemy Twój wizerunek od podstaw. Przygotujemy oryginalne materiały graficzne, zaprojektujemy logotyp, wizytówki i opracujemy pełną księgę identyfikacji wizualnej. Zadbamy, aby były jedyne i niepowtarzalne, a przede wszystkim wyróżniające się wśród materiałów innych firm. Wszystko to z uwzględnieniem zasad psychologii sprzedaży - artystyczne podejście idzie u nas w parze z myśleniem strategicznym. Na początek zawsze analiza i badanie, potem proces kreatywny, a na końcu testy i efekt finalny.
Dzięki nam Twoje logo będzie budzić emocje u Klientów – a Ty stworzysz dynamiczną, rozpoznawalną markę, która daje coś zdecydowanie więcej, niż tylko kolejny produkt.