Browar Żywiec hucznie świętował swoje 160-lecie. Marka przypomniała o swoich korzeniach i pochodzeniu.
Także w Internecie – gdzie trafiła do swoich fanów dzięki naszym dwóm realizacjom:
serwisowi birofilia.org oraz stronie muzeumbrowaru.pl
Dla Grupy Żywiec S.A. wykonaliśmy :
- stronę internetową birofilia.org – to strona rozwijana przez społeczność fanów, którzy kochają piwo, chcą zapoznać się z piwnym historiami, znaleźć wydarzenia i poznać ciekawe miejsca. Na stronie można też znaleźć Piwny Słownik i wiele innych funkcjonalności, które docenili birofile (pasjonaci piwa tradycyjnego). Tworząc serwis mieliśmy okazję poznać branżę piwowarską od zaplecza.
- stronę internetową muzeumbrowaru.pl – to z kolei strona internetowa Muzeum Browaru w Żywcu. Miejsca, w którym zaczęła się historia piwa Żywiec. Stworzyliśmy nowoczesną stronę, która w pełni oddaje „klasyczny” wizerunek marki. Podoba się zwiedzającym z Polski i zagranicy. Ale nie tylko – pracownicy muzeum zyskali prosty w obsłudze system rezerwacji.