Nasza oferta

POZYCJONOWANIE
I ADWORDS

Stabilna pozycja strony w wyszukiwarce Google, większy ruch i sprzedaż, wszystko to za mniej
niż myślisz. Skutecznie pokonasz konkurencję i przyciągniesz na stronę najbardziej pożądanych
Klientów. Kliknij i sprawdź, kiedy Twoja strona
znajdzie się na wysokich pozycjach!

WRÓĆ

Pozycjonowanie stron internetowych

Jak współpracujemy z Klientami w zakresie pozycjonowania stron www?

ETAP 1Audyt stron www

Zanim przystąpimy do konkretnych zadań, przygotujemy audyt strony, co zdecydowanie usprawni proces pozycjonowania i przyspieszy wyniki. Na tym etapie współpracy zweryfikujemy techniczną budowę strony, opisy nagłówków i sprawdzimy, czy teksty na stronie są wartościowe dla robotów Google.

ETAP 2Dobór słów kluczowych

Mając na względzie cele Twojej firmy i analizując działania konkurencji, wybierzemy listę słów kluczowych, biorąc pod uwagę ich jakość i potencjał. To jeden z najważniejszych etapów współpracy przy pozycjonowaniu stron – dlatego będziemy z Tobą ściśle współpracować.

ETAP 3Raportowanie

Będziesz dokładnie wiedzieć, jakie są efekty naszej pracy – co miesiąc dostaniesz od nas indywidualny raport o pozycjonowaniu stron internetowych. Mając takie dane bez problemu zaplanujesz kolejne działania marketingowe.

AdWords - Reklama pod Twoją kontrolą

AdWords

W tej formie reklamy masz wpływ na wszystko – gdzie się pojawi, komu się wyświetli, jak długo będzie trwała kampania i ile chcesz na nią wydać. Nic Ciebie nie zaskoczy – żadne dodatkowe koszty czy przekroczone limity. To nie wszystkie zalety tej bardzo popularnej formy reklamy. To co dodatkowo odróżnia AdWords na plus to szybkość działania: efekty zobaczysz już pierwszego dnia kampanii.

Graficzne formy reklamy takie jak banery, pop-upy z roku na rok mają coraz niższą skuteczność – są bardzo inwazyjne i irytujące internautów, zwłaszcza że czasem trudno je zamknąć. W tym kontekście nieinwazyjna i dopasowana do wyszukiwań forma reklamy tekstowej, jaką jest kampania AdWords jest bardzo skuteczna i coraz bardziej popularna.

Co warto wiedzieć o kampanii AdWords?

Kampania AdWords to forma płatnej reklamy, która wyświetla się w postaci linków tekstowych na pierwszej stronie wyszukiwań Google. Olbrzymią przewagą tej formy reklamy jest to, że pojawia się ona tylko wtedy, gdy dany użytkownik szuka czegoś co jest związane z działalnością firmy, która decyduje się na korzystanie z kampanii AdWords. Zlecający płaci tylko i wyłącznie za kliknięcia, a nie za wyświetlenia, jak to ma miejsce w innych formach reklamy.

Płatna reklama w wyszukiwarkach AdWords działa od początku 2000 roku. Od tego czasu miliony ludzi na całym świecie - dzięki niej - przeprowadziło bardzo skuteczne kampanie reklamowe, generujące przychody ze sprzedaży produktów i usług w każdej branży. Wielkość firmy czy jej lokalizacja nie mają najmniejszego znaczenia – w Google Adwords można być skutecznym bez względu na profil działalności firmy.

Jak prowadzimy kampanię Google AdWords?

Powiedz nam, jaki cel marketingowy chcesz osiągnąć, a my zajmiemy się całą resztą. Na początku wybierzemy listę słów kluczowych, na które będzie wyświetlała się Twoja kampania. Po zapoznaniu się ze specyfiką działalności Twojej firmy zaproponujemy konkretne rozwiązania marketingowe, dzięki czemu Twoja reklama będzie wyświetlana bardzo precyzyjnie, co pozwoli dotrzeć do odpowiedniej grupy osób i zmniejszy koszty.

Remarketing AdWords - zawsze skuteczny

Dlaczego remarketing AdWords jest tak skuteczny?

Remarketing w Google AdWords to nic innego jak obrazek (statyczny lub animowany), wideo lub reklama tekstowa, które pojawiają się w sieci reklamowej Google (Google Display Network). Reklamy wyświetlane są tylko tym użytkownikom, którzy odwiedzili już daną stronę - specjalny kod śledzenia umieszcza ciasteczka (cookies) na komputerze osób odwiedzających stron. Największą przewagą remarketingu jest dotarcie z przekazem reklamowym do osób, które są bardziej niż inni zainteresowani produktem lub usługą. Ci którzy już raz odwiedzili stronę będą bardziej chętni do zakupu niż ktoś, kto na tej stronie nigdy nie był.

Jak prowadzimy reklamę remarketingową?

W pierwszej kolejności segmentujemy użytkowników strony biorąc pod uwagę ich zachowanie. W zależności od charakteru działalności danej firmy mogą to być klienci przeglądający ofertę, klienci porzucający koszyk czy osoby, które pobierały cennik usług. Dla każdego segmentu przygotowujemy tzw. profil behawioralny i na jego podstawie przygotowujemy konkretne kampanie reklamowe, ściśle dopasowane do zachowania danej grupy klientów na stronie. Warto wiedzieć, że właśnie segmentacja to najważniejszy czynnik skutecznej kampanii reklamowej prowadzonej w sieci.

Reklama tradycyjna

Jeśli chcesz powalczyć o nowych klientów poza siecią, zgłoś się do nas. Chwytliwy spot radiowy lub telewizyjny z pewnością poprawią wizerunek Twojej firmy. Podpowiemy Ci jak wzmocnić działania reklamowe off-line, wykorzystując reklamę w prasie czy outdoor.

nasi klienci
Politechnika Gdańska Apart Hotel Gwiazda Morza - Władysławowo Shipyard City Gdańsk Solidarność - Gdańsk Orlex deweloper - Wejherowo Fundacja Marka Kamińskiego - Gdańsk Deweloper Hossa - Gdynia Stena Line - Gdynia Wydawnictwo Szkolne PWN - Warszawa

Skontaktuj się z nami

+48 58 690 73 25
Wyślij